دیگ آبگرم چگالشی

بویلر آبگرم چگالشی (کندانسینگ بویلر) شرکت آذرخش

کلیات ساختی بویلر آبگرم چگالشی

بویلر های چگالشی شرکت آذرخش در ظرفیت درخواستی با استفاده از تکنولوژی نوین انتقال حرارت مطابق با نوین ترین تکنولوژی ساخته می شود. این دستگاه منطبق بر سیستم چگالش راندمان 98.9 درصدی در حالت HHV دارد. همچنین این بویلرها قابلیت راه اندازی با سیستم کنترل هوشمند را به صورت PLC و قابل اتصال به BMS دارا می باشد. از دیگر ویژگی های این بویلر تنظیم هوای احتراق به وسیله دریچه کنترل اتوماتیک می باشد. عملکرد سیستم دریچه کنترل عبارتست از تبدیل یا کنترل ظرفیت ورودی دستگاه (جریان سوخت و هوا) به منظور حفظ اتوماتیک دمای آب خروجی در دمای مطلوب با تلورانس 1 درجه سانتیگراد که در نتیجه ان سیکل های خاموش و روشن تقریبا حذف می گردند.
در ساخت این بویلرها همه آزمایشات مطابق با روند مقرر شده توسط انیستیویANSI به علاوه همه بخش های مربوط به Pressure Part مطابق با آیین نامه های جامع ASME می باشد. همچنین همه مواد به کار رفته در مبدل حرارتی مطابق با ضروریات ASTM انتخاب شده است.
در ساخت بویلر های چگالشی از لوله های استنلس استیل 316L مطابق استاندارد ASTM A269 استفاده شده که مقاومت بسیار بالایی در مقابل حرارت و اسیدیته آب دارند که در چگالش دود از بروز خوردگی جلوگیری خواهد کرد.

راندمان بویلر

راندمان بویلرهای چگالشی شرکت آذرخش مبتنی بر سیستم احتراق با راندمان بالا ( بسته به میزان رطوبت نسبی هوای محل استفاده ) تا حدود 9/98% می باشد که این بر اساس گفته فصل 32 کتاب ASHRAE-HVAC System & Equipment نسخه 2012 بالاترین میزان راندمان کاری بویلر های چگالشی می باشد.

موارد استفاده

کاربرد بویلرهای چگالشی آذرخش به عنوان سیستم تولید آبگرم برای سیکل های گرمایشی. شایان ذکر است از بویلرهای چگالشی شرکت آذرخش به دلیل نوع احتراق و شرایط عبور سیال از داخل کویل ، برای تولید آبگرم مستقیم و جایگزین برای مبدل های استخر و جکوزی و به عنوان آب شیرین کن حرارتی نیز می توان استفاده کرد چون می توان به طور مستقیم آب دریا را وارد بویلر نمود . از دیگر موارد کاربرد این لوله های استفاده مستقیم در صنایع غذایی است که می توان مستقیما هر نوع سیال خوراکی را وارد آن نمود و عملیات گرماشی را به انجام رساند.

مواد مصرفی

در ساخت بویلرهای چگالشی از رده فولاد زنگ نزن 300 استفاده شده ست که به دلیل دارا بودن نیکل و کروم ماده مقاومی نسب به شرایط کاری بویلر است ، Stainless steel 316L تنها آلیاژ مقاوم در برابر خوردگی حاصل از کارکرد چگالشی بویلر خواهد بود.

رنج تولید محصول

ویلرهای چگالشی شرکت آذرخش در ظرفیت های 150.000 کیلوکالری برساعت الی 1.000.000 کیلوکالری درساعت امکان ساخت دارد .
رضمن بويلر ها تحت نظارت عملي شركت بازرسي ایمن آزما طي سه مرحله بازبيني و آزمايش و كنترل كيفيت مي گردند و پلاك كيفيت صادره يک ماه پس از آماده شدن ديگ به خريدار محترم ارائه خواهد شد.

دیگ آبگرم چگالشی با مبدل آلیاژ سیلیکون آلومینیوم

دیگ آبگرم چگالشی فایرتیوب استنلس استیل

دیگ آب گرم چگالشی واتر تیوب استنلس استیل