بخاری صنعتی

 انتخاب بخاری صنعتی مناسب:

انواع مختلف بخاری های صنعتی وجود دارد و هر سبکی را می توان در زیرشاخه های مختلفی تقسیم کرد.
شرکت تولیدی دیگ های آذرخش شما را در این مسیر همیاری می کند .داشتن یک متخصص در کنار شما ، کل روند انتخاب بخاری مناسب را بسیار ساده تر می کند.
بخاری های صنعتی را می توان در طیف گسترده ای از صنایع مشاهده نمود، زیرا سبک ها ،انواع مختلف وانعطاف پذیری متناسب با کاربردهای مختلف را فراهم می کنند.

بخاری صنعتی
بخاری صنعتی

برخی از صنایعی که از بخاری های صنعتی استفاده می کنند عبارتند از:
پلاستیک
سیم
کابل
مواد شیمیایی
سوخت
بسته بندی
روغن
گاز
عملیات حرارتی
بسیاری دیگر…..

برخی از تولید کنندگان بخاری های صنعتی در صنایع و سبک های مختلف بخاری تخصص دارند ،بنابراین اگر از قبل نوع بخاری مورد نیاز خود را

می دانید این می تواند یک راه خوب برای پیدا کردن بخاری مورد نیاز شما در بین تولید کنندگان مختلف باشد .

برای اینکه بهتر بفهمید چه نوع بخاری صنعتی ممکن است شما نیاز داشته باشید:

 توضیحات مختصری در مورد انواع محبوب تر بخاری های صنعتی ارائه خواهیم داد.

به عنوان مثال :

بخاری گاز مایع یا بخاری پروپان : با گرم کردن مایعات کار می کنند و سپس محصولات در مایع غوطه ور می شوند.و به طور موثر از این طریق گرم می شوند. در داخل بخاری گاز مایع یا بخاری پروپان سه زیر شاخه مختلف وجود دارد:

فلنج ، پلاگین پیچ ،

 اجاق گاز و کوره ها اشکال دیگری از بخاری های صنعتی هستند که مشابه اجاق های استاندارد آشپزخانه اما در مقیاس صنعتی کار می کنند. زیر مجموعه ها عبارتند از: کوره های اتوکلاو ، عناصر عایق سرامیکی سوراخ دار و عناصر عایق سرامیکی مستطیلی.

هرکدام شکل متفاوتی دارد و بسته به نیاز و کاربرد شما مزایا و معایب مشخصی را ارائه می دهد. برای یافتن بخاری صنعتی که بیشترین ارزش را به کار شما و فرآیندهای شما می بخشد ، باید با یک تولید کننده ماهر بخاری صنعتی مشورت کنید. آنها می توانند به شما کمک کنند تا مهمترین ویژگی ها و مشخصات مورد نیاز و برنامه های منحصر به فرد خود را تعیین کنید ، و می توانند مزایا و محدودیت های مختلف هر نوع بخاری را توصیف کنند. شما می توانید با کمک مشاوران ما در مورد انتخاب بخاری صنعتی مورد نیاز خود تماس بگیرید.

Recommended Posts

No comment yet, add your voice below!


Add a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *